Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 424
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-1252-3
Cena: 59zł
Nakład wyczerpany
- Tytuł oryginału: Guerrilla Marketing, 4th edition. Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik
znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego
partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie
narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:
- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,
- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,
- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,
- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,
- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych
przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w
swojej podręcznej bibliotece!