Autorzy: Wydawnictwo: Unimex
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 350
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-63597-05-4
Cena: 65zł
Nakład wyczerpany
W dobie wzmożonej walki o klienta każda firma przeprowadza różnego typu akcje mające na celu wsparcie sprzedaży. Tego rodzaju działania promocyjne mogą przyczynić się do pozyskania nowych klientów, zwiększenia sprzedaży i w efekcie umocnienia pozycji firmy na rynku. Jednak poza pomysłem na promocje swojej firmy należy również zdawać sobie sprawę ze skutków podatkowych jakie niosą takie działania.
Kwestia
prawidłowego zakwalifikowania wydatków na wspieranie sprzedaży jako
wydatków ogólnych ma niezwykle istotne znaczenie na gruncie obecnie
obowiązujących przepisów. Jednym z najczęściej sprawdzanych podczas
kontroli podatkowych zagadnień jest rozliczenie wydatków marketingowych,
dlatego spory podatników z władzami skarbowymi w tym zakresie są wysoce
prawdopodobne.
Marketing a podatki dochodowe i VAT.
Reprezentacja, reklama, sponsoring, promocja 2013 to książka, która jest
praktycznym źródłem wiedzy, przeznaczonym dla biur rachunkowych,
kancelarii doradztwa podatkowego czy też osób zajmujących się
rozliczeniami podatkowymi w firmie.
Opracowanie jest przekrojowe i dotyczy następujących podatków:
· dochodowego od osób prawnych,
· dochodowego od osób fizycznych,
· od towarów i usług.
Niewątpliwym
atutem książki jest przystępny język oraz umieszczenie, na zakończenie
każdego z rozdziałów, zestawu pytań wraz z odpowiedziami, potwierdzonych
interpretacjami organów podatkowych lub wyrokami sadów.