Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 1
Seria: PORADNIKI ABC
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 224
Oprawa: miękka
Format: A5
ISBN: 978-83-264-0773-4
Cena: 59zł
Nakład wyczerpany
Publikacja jest pierwszym
na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po
implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.
Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak:
- zalety i wady lokowania produktu,
- różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą,
- odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe,
- skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktu.
Praca przedstawia ponadto historie zjawiska lokowania produktu
oraz jego funkcjonowanie w prawie amerykańskim i systemach prawnych
państw Unii Europejskiej.Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest zarówno dla teoretyków prawa reklamy i
prawa mediów, jak i dla praktyków, którzy spotykają się z problematyką
lokowania produktu w swojej pracy (pracowników agencji reklamowych,
scenarzystów, producentów, reżyserów). Opracowanie będzie także cennym
źródłem informacji dla studentów prawa, zarządzania, marketingu i
dziennikarstwa.