Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 368
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-3390-0
Ciągłe zmiany rynkowe wymagają od firm, aby stale szukały nowych rozwiązań i metod wyróżnienia się wśród konkurencji. Kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu jest innowacyjność.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
"W swojej przełomowej pracy Jean-Philippe Deschamps dostarcza błyskotliwych obserwacji i użytecznych ram do zrozumienia roli przywództwa w procesie innowacyjnym. Ta książka powinna stać się obowiązkową lekturą dla każdego, kto myśli o zwiększeniu innowacyjności swojej organizacji".
Bili George, profesor praktyki zarządzania i katedry etyki Henry'ego B. Arthura w Harvard Business School
"Przenikliwość Jeana-Philippe'a i jego wiedza z zakresu zarządzania rozwojem technologii i strategicznego podejścia do RSD przebija z każdej karty jego książki".
Mahmood Rad, dyrektor Biura Rozwoju Produktów w Harley-Davidson