Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Liderzy innowacyjności. Wydanie 2

Książka Liderzy innowacyjności. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Deschamps Jean-Philippe


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  368
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3390-0
Cena: 49zł
Opis
Ciągłe zmiany rynkowe wymagają od firm, aby stale szukały nowych rozwiązań i metod wyróżnienia się wśród konkurencji. Kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu jest innowacyjność.

Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.

"W swojej przełomowej pracy Jean-Philippe Deschamps dostarcza błyskotliwych obserwacji i użytecznych ram do zrozumienia roli przywództwa w procesie innowacyjnym. Ta książka powinna stać się obowiązkową lekturą dla każdego, kto myśli o zwiększeniu innowacyjności swojej organizacji".

Bili George, profesor praktyki zarządzania i katedry etyki Henry'ego B. Arthura w Harvard Business School

"Przenikliwość Jeana-Philippe'a i jego wiedza z zakresu zarządzania rozwojem technologii i strategicznego podejścia do RSD przebija z każdej karty jego książki".

Mahmood Rad, dyrektor Biura Rozwoju Produktów w Harley-Davidson
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka ...
Cena: 68,00zł
Książka Zarządzanie wiedzą projektową w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie wiedzą projektową
Publikacja ma na celu przedstawienie dziedziny zarządzania wiedzą w projektach w sposób kompleksowy i szczegołowy. W jej zakresie leży integracja nauk...
Cena: 59,00zł
Książka Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych
Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora pub...
Cena: 60,00zł
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 autorów Philip Kotler , Gary Armstrong - tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition. Słowo w...
Cena: 109,00zł
Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych
Akta osobowe 2019 Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych to praktyczny poradnik, dzięki któremu osoba prowadząca akta osobowe i inn...
Cena: 139,00zł
Książka Budowa wartości klienta Teoria i praktyka w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Budowa wartości klienta Teoria i praktyka
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które...
Cena: 60,00zł
... jest pusty