Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 232
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-8129-1
Cena: 45zł
Nakład wyczerpany
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.
NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU
Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe.
BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU
Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
"Tym, czego przede wszystkim pragniemy, są lojalni klienci. Książka Kult klienta uczy, jak skłonić klientów każdego przedsiębiorstwa do tego, by stale powracali".
Mike Rencis kierownik działu obsługi klienta Toyota Motor Sales
"Doskonała! Książka Kult klienta jest latarnią wskazującą nam sposób, w jaki firmy mogą osiągnąć sukces!" Ralph Dandre dyrektor zarządzający ITX Corporation