Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Koordynacja działalności przedsiębiorstw. Marketingowe integrowanie silosów. Wydanie 2

Książka Koordynacja działalności przedsiębiorstw. Marketingowe integrowanie silosów. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania:  

2015


Ilość stron:  196
Oprawa:  miękka
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-8001-0
Cena: 62zł
Opis
Koordynacja działalności przedsiębiorstw. Marketingowe integrowanie silosów Tytuł oryginału: Spanning Silos. The New CMO Imperative

Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności.

Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania.
... jest pusty