Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 196
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-8001-0
Koordynacja działalności przedsiębiorstw. Marketingowe integrowanie silosów Tytuł oryginału: Spanning Silos. The New CMO Imperative
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności.
Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania.