Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Konsument na rynku usług

Książka Konsument na rynku usług w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Rosa Grażyna


Wydawnictwo:  

C.H. Beck


Seria:  Zarządzanie
Rok wydania:  

2015


Ilość stron:  256
ISBN:  
978-83-255-6681-4
Do pobrania:
Cena: 52zł
Nakład wyczerpany
Opis
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badają:
    jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
    jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań,
    jakie działania marketingowe są na nim prowadzone,
    jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług,
    jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze.

Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Powstanie tak obszernej książki jest rezultatem wieloletnich badań naukowych i pracy dydaktycznej autorów związanych z Uniwersytetem Szczecińskim, specjalizujących się w problematyce badania sfery usług w jej wielu przekrojach, czego wyraźnym dowodem jest zwłaszcza empiryczna część monografii.

(…) Czytelnicy odnajdą tu uporządkowaną, przydatną wiedzę o współczesnym sektorze usług i procesach sprzyjających rozwojowi konsumpcji zróżnicowanych rodzajowo usług. Na rynku wydawniczym od wielu lat brakuje pozycji tak kompleksowo i nowocześnie opisującej problematykę usług od strony popytu i konsumenta. Wydaje się, że ta publikacja dobrze zapełni widoczną lukę wydawniczą w tym obszarze.

Zespół autorski tworzą głównie pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, specjaliści w zakresie omawianych zagadnień zajmujący się naukowo i praktycznie problematyką usług.
Nakład wyczerpany
Inne pozycje tego autora
Książka Konkurencja na rynku usług transportowych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Konkurencja na rynku usług transportowych
Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne o...
Cena: 55,00zł
Książka Marketing przyszłości Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing przyszłości Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształ...
Cena: 50,00zł
... jest pusty