Książka
Konkurs w zamówieniach publicznych zawiera wskazówki, jakie czynności powinien podejmować organizator konkursu oraz upoważnione przez niego osoby na poszczególnych jego etapach. Książka niezbędna dla każdego, kto korzysta z
zamówień publicznych.
Choć wskazana procedura ma wiele korzyści, zamawiający niechętnie sięgają po to narzędzie. Dzieje się tak dlatego, że brakuje dostatecznie jasnych wytycznych, w jaki sposób dany konkurs należy przeprowadzić. Konkurs bowiem uregulowano w ustawie Pzp w zaledwie 18 artykułach.Nie warto jednak się zrażać i rezygnować z tej metody. W niektórych sytuacjach konkurs jest idealną drogą do uzyskania przez zamawiającego satysfakcjonującego rezultatu – po pierwsze umożliwia on konfrontację twórczych pomysłów dotyczących przedmiotu konkursu, po drugie, pozwala udzielić zamówienie na uszczegółowienie najatrakcyjniejszego pomysłu z zastosowaniem niekonkurencyjnego trybu.Sięgnij po książkę i sprawdź, kiedy opłaca się organizowanie konkursu. Zobacz też, jakie dokumenty należy przygotować, aby skorzystać w sposób efektywny z tej metody (do książki dołączona jest płyta z CD z edytowalnymi wzorami)
Dzięki poradom znajdującym się w publikacji:
- będziesz wiedział, z jakich etapów składa się konkurs i jak skutecznie skorzystać z tej metody;
- zyskasz pewność, jak postępować z sytuacjach nietypowych, a dzięki wnioskom płynącym z orzecznictwa KIO
- dowiesz się np. czy można się odwoływać od rozstrzygnięć konkursowych;
- zwiększysz komfort pracy, ponieważ otrzymasz przykładowe wzory umów wraz z wersjami edytowalnymi na CD, które będziesz mógł dostosować do swoich potrzeb.