Publikacja
Jak prowadzić PPK 50 porad dla pracodawców odnosi się do najczęściej zadawanych pytań i najbardziej skomplikowanych zagadnień dotyczących PPK. Przystępny język oraz przejrzysta struktura sprawiają, że może być przydatna zarówno dla fachowców znających na pamięć każdy artykuł ustawy o pracowniczych planach kapitałowych, jak i osób, które z regulacjami dotyczącymi długoterminowego oszczędzania spotykają się po raz pierwszy.
Pracownicze plany kapitałowe mają odgrywać istotną rolę w polskim systemie emerytalnym.
Nałożenie na podmioty zatrudniające obowiązku wdrożenia PPK oraz umożliwienie osobom zatrudnionym decydowania o przeznaczeniu środków ma zbudować oszczędności, które pozwolą uczestnikom na zaspokojenie potrzeb w szczególnych sytuacjach w życiu.
Jednak, aby osiągnąć sukces przy wdrożeniu PPK, oprócz odbudowania zaufania do rynku kapitałowego niezbędne jest także odpowiednie nastawienie podmiotów zatrudniających.
Dzięki tej publikacji:
- poznasz najważniejsze zasady związane z wdrożeniem i obsługą w zakresie PPK;
- poznasz odpowiedzi na najczęstsze problemy pracodawców;
- unikniesz błędów na etapie wprowadzenia i obsługi PPK