Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Książka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Fisk Peter


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Seria:  DLA LIDERÓW BIZNESU
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  368
Oprawa:  twarda
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3162-3
Cena: 58zł
Opis
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:
-Jak zdobyć lojalnych klientów?
-Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
-Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm?
-Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów?
-Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?

Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Pomogą one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.

Peter Fisk jest doświadczonym strategiem i marketerem, który współpracował z takimi firmami jak Coca-Cola, Microsoft i Vodafone. Początkowo zajmował się fizyką nuklearną, a później podjął pracę w British Airways - firmie będącej wówczas jedną z najpopularniejszych linii lotniczych na świecie. Pracował tam w działach sprzedaży i marketingu, gdzie zajmował się rozwojem kanałów dystrybucji, marketingiem relacji i zarządzaniem marką. Ponadto był członkiem zespołu strategicznego zajmującego się wyzwaniami związanymi z globalizacją i wejściem na rynek tanich linii lotniczych. W PA Consulting Group został szefem zespołu konsultantów ds. marketingu globalnego. Współpracował z różnymi firmami od Doliny Krzemowej aż po Singapur, uczestnicząc w procesie zmian filozofii rynkowej. Zajmował się: innowacjami w American Express, budową strategii rynkowej Shella, repozycjonowaniem marki Courage, rozwojem przywództwa w BT, przekształceniem Philipsa w firmę, której podstawą rozwoju są klienci, a także wprowadzeniem marketingu wartościowego do Microsoftu. Jako prezes Chartered Institute of Marketing, największej na świecie organizacji marketingowej, był zwolennikiem utrzymywania standardów i reputacji swojej branży. Zachęcał liderów rynku do koncentrowania się na klientach i markach, jako najważniejszych czynnikach tworzących długookresową wartość dla akcjonariuszy. Wprowadził również na rynek sieciowy produkt edukacyjny Knowledge Hub, czasopismo "The Marketer" oraz stworzył program dla liderów Shape the Agenda.
Inne pozycje tego autora
Książka Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy. Wydanie 2
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykł...
Cena: 59,00zł
... jest pusty