Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy. Wydanie 2

Książka Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Fisk Peter


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Seria:  DLA LIDERÓW BIZNESU
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  304
Oprawa:  twarda
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3161-6
Cena: 59zł
Opis
Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
-Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
-Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
-Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
-Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
-Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
-Co charakteryzuje geniusza biznesu?

Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.

"Geniusz polega na fuzji - na łączeniu skrajności w taki sposób, aby wspólnie tworzyły coś więcej niż tylko sumę części składowych. Tylko takie połączenia mogą doprowadzić do zbudowania inteligentniejszego i bardziej kreatywnego podejścia do biznesu. Tradycyjny biznes faworyzował zazwyczaj inteligencję kosztem wyobraźni - współczesna sytuacja wymaga odwrócenia tych proporcji".

Peter Fisk

Peter Fisk jest doświadczonym strategiem i marketerem, który współpracował z takimi firmami jak Coca-Cola, Microsoft i Vodafone. Początkowo zajmował się fizyką nuklearną, a później podjął pracę w British Airways - firmie będącej wówczas jedną z najpopularniejszych linii lotniczych na świecie. Pracował tam w działach sprzedaży i marketingu, gdzie zajmował się rozwojem kanałów dystrybucji, marketingiem relacji i zarządzaniem marką. Ponadto był członkiem zespołu strategicznego zajmującego się wyzwaniami związanymi z globalizacją i wejściem na rynek tanich linii lotniczych. W PA Consulting Group został szefem zespołu konsultantów ds. marketingu globalnego. Współpracował z różnymi firmami od Doliny Krzemowej aż po Singapur, uczestnicząc w procesie zmian filozofii rynkowej. Zajmował się: innowacjami w American Express, budową strategii rynkowej Shella, repozycjonowaniem marki Courage, rozwojem przywództwa w BT, przekształceniem Philipsa w firmę, której podstawą rozwoju są klienci, a także wprowadzeniem marketingu wartościowego do Microsoftu. Jako prezes Chartered Institute of Marketing, największej na świecie organizacji marketingowej, był zwolennikiem utrzymywania standardów i reputacji swojej branży. Zachęcał liderów rynku do koncentrowania się na klientach i markach, jako najważniejszych czynnikach tworzących długookresową wartość dla akcjonariuszy. Wprowadził również na rynek sieciowy produkt edukacyjny Knowledge Hub, czasopismo "The Marketer" oraz stworzył program dla liderów Shape the Agenda.
Inne pozycje tego autora
Książka Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz bi...
Cena: 58,00zł
... jest pusty