Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 3
Seria: SZKOLENIA (książki i materiały szkoleniowe)
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 332
Oprawa: miękka
Format: B5
ISBN: 978-83-264-9264-8
Cena: 89zł
Nakład wyczerpany
Tytuł oryginału: Gamestorming: A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers
Wspaniałe rzeczy nie dzieją się w próżni. Stworzenie przestrzeni do kreatywnego myślenia i innowacyjności może okazać się ogromnym wyzwaniem. Jak tego dokonać w swojej firmie? Odpowiedź może cię zaskoczyć: poprzez gry biznesowe. Autorzy książki prezentują narzędzia i techniki stosowane przez innowacyjnych profesjonalistów. Gamestorming to unikatowy zestaw ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery oraz zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia, a jednocześnie pomagają organizować pracę w firmie.
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
zażegnać konflikt i zwiększyć zaangażowanie pracowników,
poprawić współpracę i komunikację dzięki technikom myślenia wizualizacyjnego,
pogłębić wzajemne zrozumienie przez wcielanie się w role klienta i użytkownika,
skracać spotkania i sprawiać, że staną się bardziej produktywne,
zidentyfikować źródło problemu i odkryć drogi prowadzące do jego rozwiązania.
Odwieczny problem: potrzeba innowacyjności. Nareszcie mamy rozwiązanie: Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów. Ta błyskotliwa, dowcipna i praktyczna książka mobilizuje do myślenia i pobudza kreatywność. A to wszystko za pomocą rzeczy, które już teraz znajdują się w twojej szafce w biurze! Daniel H. Pink, autor Drive i A Whole New Mind
Gamestorming odmieni sposób, w jaki zbierasz pomysły i jednoczysz zespół. Przejście od burzy mózgów do praktycznych ćwiczeń przyniesie efekty, o jakich nawet nie śniłeś. Nancy Duarte, dyrektor zarządzająca Duarte Design, autorka Slide:ology i Resonate
Obszerny zestaw opisów gier jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie www.gamestorming.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego