Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Być kobietą biznesu. Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, budowanie własnego wizerunku

Książka Być kobietą biznesu. Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, budowanie własnego wizerunku w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Białopiotrowicz Grażyna, Rogalska Marzena


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  1
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  524
Oprawa:  twarda
Format:  B5
ISBN:  
978-83-264-3109-8
Cena: 49zł
Nakład wyczerpany
Opis
Kobiety potrafią doskonale sobie radzić w sferze biznesu. Wciąż jednak istnieją obszary funkcjonowania, w których wiele z nich poszukuje wzorca, działając metodą prób i błędów lub kierując się stereotypami społecznymi, co w efekcie prowadzi do osłabienia ich pozycji w organizacji.

Książka zawiera wiele wartościowych, praktycznych wskazówek, które pomogą kobietom budować swoją pozycję i autorytet w dzisiejszej biznesowej rzeczywistości, doskonalić umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników, rozwijać umiejętności komunikacyjne i świadomie budować swój wizerunek.

Cenną inspiracją dla nich może się okazać także sześć wywiadów z niezwykłymi kobietami, które przebyły własną drogę w sferze biznesu - sześć porywających historii zwieńczonych happy endem. Nie każda z bohaterek tych rozmów wiedziała od razu, że biznes to jej przeznaczenie, ale każda bez wahania oddała się swojej pasji. Wszystkie odniosły sukces, choć dla każdej z nich ten sukces co innego znaczy.

Grażyna Białopiotrowicz - Trener biznesu, trener rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych. Ekspert w dziedzinie kreowania wizerunku biznesowego, politycznego i medialnego. Autorka i realizatorka wielu programów biznesowych obejmujących takie dziedziny jak kierowanie zespołami, motywowanie pracowników, skuteczna komunikacja interpersonalna, psychologia sprzedaży, negocjacje biznesowe, profesjonalna obsługa klienta i stres zawodowy. Prowadzi treningi w tym zakresie dla menedżerów, kadry kierowniczej oraz pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta. Osobisty doradca osób publicznych w zakresie rozwoju osobistego.Współpracuje ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie jako wykładowca studiów podyplomowych.Od blisko 15 lat pracuje z klientami, z pozytywnym skutkiem budując ich pozycję zawodową i relacje osobiste, w czym odnalazła swoją pasję.Autorka wielu publikacji oraz książek z dziedziny psychologii biznesu. Zaprasza na swoją stronę internetową: www.gbialopiotrowicz.com.pl

Marzena Rogalska - Dziennikarka telewizyjna i radiowa, felietonistka, trenerka. Obecnie związana z TVP2 oraz Radiem Złote Przeboje. Dawniej kapitan drużyny w teleturnieju Kocham Cię Polsko oraz prowadząca Dzieciaki Górą w TVP2, gospodyni talk-show Miasto Kobiet w TVN Style oraz prowadząca teleturniej Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty w telewizji Puls. Dziennikarską przygodę rozpoczęła od Telewizji Kraków i radia RMF FM. Swoją pracę kocha tak bardzo, że dziennikarkę grała nawet w filmach: Zakochani P. Wereśniaka, Job K. Niewolskiego oraz w serialach: Magda M., Na Wspólnej czy Barwy szczęścia. Jak sama przyznaje, rozmowy z ludźmi to jej życiowy napęd i pasja, którą realizuje, prowadząc wywiady i szkolenia. Współpracuje ze Szkołą Wystąpień Publicznych przy Dojrzewalni, od kilku lat prowadzi warsztaty i wykłady dla klientów biznesowych dotyczące skutecznej komunikacji przed kamerą.
Zanim poświęciła się dziennikarstwu, rozwijała swoje pasje artystyczne, grała w musicalu Metro, na studenckim festiwalu "Fama" otrzymała nagrodę indywidualną za kreację aktorską, występowała gościnnie na płytach zespołu Raz Dwa Trzy, nagrała piosenkę Super Twarz z Mattem Kowalskym.
Uzależniona od książek, podróży i amerykańskich seriali.

fragment publikacji
Cytat. Fragment wywiadu z aktorką Krystyną Jandą:

"[...]M.R.: Jak myślisz, dlaczego Twój teatr tak świetnie sobie radzi, mimo że to nie są łatwe czasy dla teatru?
K.J.: To jest kwestia znajomości czasu, publiczności, nastrojów, pasji, energii, talentów. Artystą się też bywa. Czasami. Ale to za każdym razem jest sprawa ludzi. I to nie jest sprawa, którą można w jakikolwiek sposób usystematyzować lub utrwalić. Sukces się zdarza, bywa, trzeba walczyć, pielęgnować, pracować. Ale najważniejsi sa ludzie. Tak jak wszędzie, na przykład idziesz do szpitala na jeden oddział i jest w nim źle, personel jest zły, a piętro wyżej wszystko chodzi jak w zegarku i nie ma żadnej pomyłki. To zawsze zależy od ludzi.
[...]
Nakład wyczerpany
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych. Wydanie 2
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka ...
Cena: 68,00zł
Książka Zarządzanie wiedzą projektową w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie wiedzą projektową
Publikacja ma na celu przedstawienie dziedziny zarządzania wiedzą w projektach w sposób kompleksowy i szczegołowy. W jej zakresie leży integracja nauk...
Cena: 59,00zł
Książka Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Zarządzanie usługami społecznymi Studium partnerstw publiczno-społecznych
Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora pub...
Cena: 60,00zł
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2
Książka Marketing. Wprowadzenie. Wydanie 2 autorów Philip Kotler , Gary Armstrong - tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition. Słowo w...
Cena: 109,00zł
Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych
Akta osobowe 2019 Książka Akta osobowe Prowadzenie Dokumenty Ochrona danych to praktyczny poradnik, dzięki któremu osoba prowadząca akta osobowe i inn...
Cena: 139,00zł
Książka Budowa wartości klienta Teoria i praktyka w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Budowa wartości klienta Teoria i praktyka
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które...
Cena: 60,00zł
... jest pusty