Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Budowanie wizerunku urzędnika w mediach

Książka Budowanie wizerunku urzędnika w mediach w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Guzowski Rafał


Wydawnictwo:  

PRESSCOM


Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  240
Oprawa:  twarda
ISBN:  
978-83-64512-16-2
Cena: 105zł
Opis
Czy jest sens obrażać się na media? W jaki sposób korzystać z Facebooka, Twittera czy YouTube’a i sobie nie zaszkodzić? Jak nie zostać okrzykniętym przez dziennikarzy „chorym na antymediozę”? Dlaczego odpowiedź „bez komentarza” nie wystarczy?

Dobry wizerunek urzędnika przekłada się bezpośrednio na pozytywne postrzeganie całej reprezentowanej przez niego instytucji. Pierwszy przewodnik po świecie mediów dla urzędników pomaga profesjonalnie przygotować się do spotkania z dziennikarzami i skutecznie zaistnieć w serwisach społecznościowych. Podpowiada, jak zadbać o dobre relacje z mediami, co zrobić w razie kryzysu wizerunkowego oraz jak stworzyć i prowadzić spójną politykę informacyjną jednostki. Odpowiada na wiele trudnych pytań, w tym m.in.:
    Co i jak mówić, żeby dobrze wypaść w rozmowie z dziennikarzem?
    Jak pokonać stres przed publicznym wystąpieniem?
    Jak zbudować skuteczny przekaz dla telewizji, radia, prasy czy internetu?
    W jaki sposób strona internetowa, poczta e-mail czy blog mogą pomóc w rozwiązaniu sytuacji kryzysowej?

Przewodnik jest skierowany do wszystkich, którzy reprezentują lub mogą w przyszłości reprezentować instytucję w mediach. Przyda się zwłaszcza rzecznikom prasowym, pracownikom działów komunikacji i promocji, kierownikom jednostek, dyrektorom, naczelnikom i liderom społeczności lokalnej.

Rafał Guzowski – specjalista z zakresu komunikacji i mediów, autor wielu publikacji na temat polityki informacyjnej, public relations oraz budowania długofalowej kampanii wzmacniania wizerunku. Były dziennikarz i rzecznik prasowy jednej z największych spółdzielni mieszkaniowych na Śląsku. Twórca kursów e-learningowych dotyczących PR, współpracy z mediami oraz budowania zaufania w wirtualnym świecie.
... jest pusty