Autorzy: Wydawnictwo: DIFIN
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 233
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-7641-933-6
W prezentowanej publikacji Biznesplan. Pytania i odpowiedzi autor przedstawia od strony praktycznej proces tworzenia biznesplanu dla dowolnej organizacji gospodarczej. Nowatorską formułą książki jest jej układ składający się z pytań i odpowiedzi. Są to pytania, które najczęściej zadają sobie osoby po raz pierwszy przystępujące do samodzielnego tworzenia biznesplanu. Autor udziela na nie merytorycznych i wyczerpujących odpowiedzi, które w znacznym stopniu ułatwiają przygotowanie własnego dokumentu. Układ książki jest jasny, czytelny i wynika z proponowanej struktury biznesplanu. Autor zaprezentował również najważniejsze źródła finansowania działalności przedsiębiorstw ze wskazaniem na zalety i wady każdego z nich.
Tomasz Hermaniuk - doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego, prywatny przedsiębiorca. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z obszarów marketingu i zarządzania jakością oraz zajmuje się działalnością naukowo-badawczą w tej dziedzinie. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w kraju i za granicą. Od lat prowadzi działalność doradczo-konsultingową i szkoleniową. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem, sprzedażą, obsługą klienta i szeroko rozumianymi umiejętnościami miękkimi. Pełni funkcję kierownika Centrum Marketingu Produktów Spożywczych Uniwersytetu Rzeszowskiego. Jest opiekunem Rzeszowskiego Studenckiego Forum Business Centre Club.