Autorzy: Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A.
Wydanie: 2
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 332
Oprawa: miękka
Format: A5
ISBN: 978-83-264-3378-8
Tytuł oryginału: Personality Not Included. Why Companies Lose Their Authenticity - And How Great Brands Get It Back
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
-rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
-odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
-stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
-wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników",
-pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.