Opinie o nas
Opinie o nas na opineo.pl
Opinie o nas na allegro.pl
Kategorie
Zobacz również

Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują. Wydanie 2

Książka Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Autorzy:  

Bhargava Rohit


Wydawnictwo:  

Wolters Kluwer S.A.


Wydanie:  2
Rok wydania:  

2014


Ilość stron:  332
Oprawa:  miękka
Format:  A5
ISBN:  
978-83-264-3378-8
Cena: 64zł
Opis
Tytuł oryginału: Personality Not Included. Why Companies Lose Their Authenticity - And How Great Brands Get It Back

Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
-rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
-odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
-stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
-wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników",
-pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Książka Komunikowanie strategii. Wydanie 2 w ksiegarnia-wrzeszcz.pl
Komunikowanie strategii. Wydanie 2
Tytuł oryginału: Communicating StrategyJak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników?Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli stra...
Cena: 39,00zł
... jest pusty