Autorzy: Wydawnictwo: PRESSCOM
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 248
Oprawa: twarda
ISBN: 978-83-64512-52-0
Cena: 101zł
Nakład wyczerpany
Jak skutecznie dotrzeć do mieszkańców miasta lub gminy za pomocą serwisów społecznościowych i blogów? Jak stworzyć i prowadzić na Facebooku, Twitterze, YouTube czy Google+ profil, który będzie wizytówką jednostki lub urzędnika? W jaki sposób odpowiadać na negatywne komentarze pojawiające się na oficjalnym fanpage’u?
Dzięki przewodnikowi każdy przedstawiciel administracji publicznej uniknie najczęstszych błędów popełnianych podczas komunikowania się z obywatelami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dowie się też, jak wykorzystywać social media w codziennej pracy, na przykład do promocji wydarzeń odbywających się w mieście i regionie, zwiększania zaangażowania mieszkańców w akcje społeczne czy pozyskiwania opinii na temat funkcjonowania urzędu. Znajdzie odpowiedź na wiele ważnych pytań, między innymi:
Kiedy i z jaką częstotliwością zamieszczać posty, by zwiększyć ruch na profilu?
Jak dostosować rodzaj publikowanych treści do specyfiki jednostki?
Jakie informacje nie powinny się znaleźć na oficjalnym profilu urzędnika?
Kiedy profil może być prowadzony przez pracowników jednostki, a kiedy lepiej zlecić to na zewnątrz?
W jakich sytuacjach urzędnik może zażądać usunięcia z mediów społecznościowych zdjęcia lub filmu ze swoim wizerunkiem?
Przewodnik jest skierowany do wszystkich osób, które odpowiadają za promocję instytucji państwowych i samorządowych. Przyda się także politykom, radnym oraz innym osobom publicznym, prowadzącym lub mającym zamiar stworzyć profil w mediach społecznościowych.